sECmDJjf e1434448644102

Η i4G πάει DEVit

Το DEVit είναι το 1ο συνέδριο για Web Development στην Ελλάδα που θα γίνει την Παρασκευή 15 Μαίου στον συνεδριακό χώρο του Μακεδονία Palace στην Θεσσαλονίκη.Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τις τελευταίες τάσεις του web development σε μια 360° φιλοσοφία που περιλαμβάνει θέματα γύρω από Frontend, Backend, DevOps και Security

Η i4G κατανοώντας τον ρόλο της τεχνολογίας στο start-up οικοσύστημα, υποστηρίζει και συμμετέχει στο DEVit Conference προκειμένου οι συμμετέχοντες να ενημερωθούν σχετικά με τις ευκαιρίες εγκατάστασης, ανάπτυξης και συνεργασίας με την θερμοκοιτίδα.

Περισσότερες πληροφορίες για το event: http://devitconf.org/

Update with photos:

17604245053 92e4d8b409 z 300x200 1
18225158885 83cdf6f241 z 300x200 1
18037145268 012a643668 z 300x164 1
Call Now Button